"Som ein gullring i eit grisetryne
er ei fager kvinne utan vit"

- Salomos Ordspraak, 11.22
 




mandag, februar 15, 2010

Om å gjøre andre forvirra og litt om leilighetskjøret

Først: Til de to jentene som jeg forsøkte å forklare veien til: Sorry! Jeg så at dere gikk feil vei, men fikk ikke stoppet dere. Det falt meg ikke inn at hovedveien for meg ikke var hovedveien for dere, selv om jeg burde skjønt det etter en måned med Kjæreste-på-egne-ben-i-byen. Det fine er at om dere tar til høyre i rundkjøringa sånn som jeg sa, ender dere tilbake til start.

Dernest: Nå er jeg igjen den stolte eier av kun en eneste leilighet. Hipp hurra og takk for det!

- Mariann, kl.18:46
3 comments

Ønsker meg bilder av hus og heim! :)

By Anonymous Linn Maria, at 3:48 PM  

Hus og heim er ikke helt klare for fotografering enda, skjønner du. F.eks. venter man på mors ekspertise på rynking av gardiner, stua har bøkene liggende FORAN hylla i steden for i (fordi lysene på hylla ble montert i går), og lesehobbyblibliotekrommet er kun farbart for meg, som vet hvor jeg må tråkke for å komme frem til skapet. Men bilder kommer! Enten her eller på mail.

By Blogger Mariann, at 7:41 AM  

Jeg tar i mot bilder i alle former og tilstander! Tror ingenting kan bli verre enn det var her i begynnelsen ;)

By Anonymous Linn Maria, at 6:34 PM  






 

LINKER
Mathiesens barn
Epla
Everyday people
Familien Bjønnes
Frøken Makeløs
Hannes hjørne
Ikea Hacker
Linda
Millaz
PostSecret
Storrusten
Terje
Vaffelhjerte



ARKIV
BLOGGER
Imperfektum
Feed