"Som ein gullring i eit grisetryne
er ei fager kvinne utan vit"

- Salomos Ordspraak, 11.22
 




torsdag, april 08, 2010

Om rydding II

Denne kvelden har jeg brukt til å rydde kjelleren såpass ryddig at jeg kan bruke gulvet som danseplass/sybord/hvajegmåttefølefor. Var i grunn ganske fornøyd med meg selv, og skulle bare flytte på en ledning, da hele lampeskjermen av glass deiset i gulvet. For sikkerhets skyld var det den eneste lampa jeg faktisk likte her nede. Jaja. En lampe mindre å bekymre seg for. Eller omvendt. Også vet jeg jo at flislagte murgulv er effektiv tallerkenknuser for fremtidige greske bryllup.

- Mariann, kl.20:24
0 comments






 

LINKER
Mathiesens barn
Epla
Everyday people
Familien Bjønnes
Frøken Makeløs
Hannes hjørne
Ikea Hacker
Linda
Millaz
PostSecret
Storrusten
Terje
Vaffelhjerte



ARKIV
BLOGGER
Imperfektum
Feed