"Som ein gullring i eit grisetryne
er ei fager kvinne utan vit"

- Salomos Ordspraak, 11.22
 




tirsdag, august 03, 2010



Forleden kom jeg til å tenke på noen av guttene jeg var ordentlig forelska i for noen år siden, og som knuste hjertet mitt og danset på restene. Det slo meg at jeg har minner om hvor vondt det gjorde, og at de minnene, til tross for smerten som ligger ved, de er egentlig litt søte. Og litt triste og vemodige, for tenk hvor mye disse guttene påvirket meg den gangen, også husker jeg nesten ikke navnet på dem i dag. Jeg tviler på at jeg hadde kjent dem igjen på gata hvis jeg traff på dem i dag.

Også skrev Hanne dette innlegget.

- Mariann, kl.14:01
0 comments






 

LINKER
Mathiesens barn
Epla
Everyday people
Familien Bjønnes
Frøken Makeløs
Hannes hjørne
Ikea Hacker
Linda
Millaz
PostSecret
Storrusten
Terje
Vaffelhjerte



ARKIV
BLOGGER
Imperfektum
Feed