"Som ein gullring i eit grisetryne
er ei fager kvinne utan vit"

- Salomos Ordspraak, 11.22
 




tirsdag, januar 31, 2012

En avslutning, eller om å ha det veldig bra

Jeg har alltid vært flink til å drømme og lengte. Jeg drømmer fortsatt, men jeg lengter ikke så mye lenger.

Jeg har fått det jeg ønsket meg aller mest.

En vennegjeng jeg trives veldig, veldig godt med i umiddelbar nærhet.

En (imaginær) ring på fingeren fra den flotteste mannen.

Og verdens vakreste, blideste sønn.

Det er ikke så veldig spennende å blogge om, men det er utrolig godt å ha det så bra.

- Mariann, kl.20:33
3 comments

Det kunne ikke vært bedre enn det Mariann :-)

By Blogger Linda, at 8:04 PM  

Tommel opp!

By Blogger Paal Christian, at 9:00 PM  

Ja, sånn er det:) Og det er jo akkurat hva man trenger, jeg og!

By Anonymous Mammadamen, at 9:14 PM  






 

LINKER
Mathiesens barn
Epla
Everyday people
Familien Bjønnes
Frøken Makeløs
Hannes hjørne
Ikea Hacker
Linda
Millaz
PostSecret
Storrusten
Terje
Vaffelhjerte



ARKIV
BLOGGER
Imperfektum
Feed